FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«L’Umai és l’únic restaurant japonès de Girona. Els buffets, els restaurants asiàtics que foten de tot, i altres aberracions escampades per la ciutat no els compto ni encaixen amb l’etiqueta de “restaurant japonès”; si bé és cert que recentment ha sortit algun restaurant de Ramen prou decent que sí podria entrar a la categoria, tampoc els incloc a fi d’il·lustrar l’exclusivitat de l’Umai a la ciutat.
Amb llarg recorregut a la capital de província, existint molt abans de l’edat d’or del menjar asiàtic i en especial el sushi en la que, per sort o per desgràcia, es troba actualment a Catalunya, Umai ha ofert sempre…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA