FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Taverna Oníric és dels restaurants que més temps portava a la meva llista de pendents. No recordo on vaig descobrir el lloc, però tenia clar que era algú amb criteri.
Fa unes setmanes vaig passar d’especular sobre el lloc a, per fi, comprovar-lo a paladar propi. Lloc petit, però no tant com creia. Amb caràcter, però més genèric del que pensava. Tenia el llisto alt, i va complir.
El lloc doncs no és diminut, però crec que és bona idea reservar. Sí són diminutes les taules i lloc per seure; possiblement la crítica més dura que puc fer del lloc.
A una taverna es serveix vi. O això pensava jo quan vaig aterrar…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA