FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«A escassos trenta minuts de Shinjuku, un dels centres neuràlgics, logístics i d’oci de la capital actual de Japó, existeix un dels restaurants que més em va captivar durant l’estància a Tokio. Pràcticament impossible de reservar, amb una estrella Michelin, una sala quadrada que també és la cuina i no passa de 9m 2 , Sushi Shin ofereix una experiència única.
Qui hi vulgui anar, ara que això de viatjar a Japó sembla estar en boca de tothom, ja es pot preparar per estar actualitzant pàgina a internet com aquell qui és boig, a les 00:00 hora japonesa, exactament un mes abans de la data de reserva, amb el recorregut…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA