FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«He passat centenars de cops per davant de Plaça del vi 7. Casc antic de Girona, al costat de la petita rambla de la ciutat, ubicada a la plaça de l’Ajuntament que li’n dona el nom.
Restaurant cuidat per dins, terrassa àmplia i privilegiada. A fora, cadires gens còmodes, taules de fusta, dia de pluja i calma fantàstica.
Servei sobredimensionat – no és una apreciació negativa, però possiblement se les podrien apanyar amb forces menys cambrers – que ofereix un tracte molt, molt bo. Per sobre les expectatives que un pot tenir del lloc. Atenció personal i telefònica atenta.
Sommelier apassionat amb la seva feina…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA