FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Lombo és el nou restaurant d’Eugeni Diego ( Apluma – 8.5 🐖 godalls i Tamae – 8.5 🐖 godalls). Quan vaig saber que existia una nova creació d’un dels millors artificiers gastronòmics de Barcelona em varen faltar cames per anar-hi. Literalment el següent dinar que teníem previst fer amb uns amics vaig ordenar de forma impositiva anar al Lombo.
El restaurant porta poques setmanes obert, i tot i que soc poc partidari de provar llocs amb poc rodatge, vaig veure-ho com un repte que òbviament l’Eugeni va superar. Lombo sembla que dugui funcionant anys. Ple a vessar, agilitat, eficiència; notes d’experiència d’algú qu…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA