FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Em parlen de La Tartareria a la feina. Concepte diferent, restaurant focalitzat en carn i peix cru; com el seu nom indica: tàrtars.
Indago ràpidament i trec varies conclusions immediates: hi he d’anar, el preu pujarà sí o sí (per tant no només hi he d’anar sinó que hi he d’anar aviat) i que vull fer-hi tant el menú migdia com el degustació complert.
Local en una línia estètica similar al Monocrom (9 🐖 godalls): microciment, mobiliari poc rebuscat, cadires amb fines potes, taules sense estovalles.
Menú migdia, 23€ -crec que ja ha pujat un parell d’euros- pagats molt a gust. Dos plats, postres, beguda a part…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA