FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Gelida és un oasis a l’eixample de Barcelona. No tant per paradisíac sinó per exclusiu. I en quan a l’atribut d’exclusiu, no tant pel luxe -totalment inexistent- sinó per la seva unicitat.
Al Gelida serveixen menjar tradicional i porrons de vi tirat de preu. Baratíssim, boníssim. Servei que no parla ni català ni en té res de tradicional, però que és ràpid i simpàtic. Et cobren -els de la barra sí, en català- sense ticket, et demanen que els cantis què has menjat i begut, confien en tu.
Encara que arribis aviat, cap a la 1 del migdia, quan encara no està a rebentar de gent, t’envaeix una sensació curiosament c…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA