FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«No tinc clar si Enigma és el millor restaurant del món, que òbviament és una categorització que frega l’impossible o l’absurd. Tampoc tinc clar que sigui el restaurant de tota la pila que he anat que m’hagi agradat més o n’hagi sortit més content. No vaig estar mai al Bulli, però si que noto més ADN bullinià a l’aposta d’Enigma que per exemple a la proposta gastronòmica de Disfrutar ✼✼✼ (10 🐖 godalls). El que sí que tinc absolutament clar que és que la quantitat de plats i vins absolutament fascinants, perfectes i irrepetibles que et posa sobre la taula l’Albert Adrià i el seu equip a Enigma és insuperable. Un v…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA