FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Al final ens quedarem sense verbs en infinitiu amb els quals posar nom als restaurants a Barcelona. Disfrutar i Estimar són els clàssics. Extremadament diferents l’un de l’altre, són dos dels millors restaurants del món que tenim la sort -no ens en fem prou al càrrec- de tenir a la capital. Copiant, o clicant l’ullet, Emocionar batejava així el seu local fa menys d’un parell d’anys.
Local interessant des de fora, convida a entrar; irònicament, està situat a un carrer on no rondaries buscant un restaurant, el que fa que la sensació d’arribar-hi sigui com un petit descobriment. Llum entre la foscor, cuina entre e…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA