FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«És molt més fàcil sopar a un restaurant que escriure sobre l’experiència en qüestió. Bé, ho és si el restaurant no és el Disfrutar.
Eren quarts de dues d’una matinada entre setmana amb toc de queda. La Laura buscava un taxi, i el meu únic tros de pensament no ocupat en digerir mentalment allò que es digeria físicament estava concentrat en buscar els mots amb les quals plasmar de forma entenedora l’àpat. Intentant guardar amb paraules pròpies el recent record encara viu; reforçar-lo, desitjant que el pas del temps dels següents dies i mesos esborrés a una velocitat inferior a la normal els gustos, sensacions, i…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA