FONT · NARRATIVA ORIGINAL
«Ca l’Enric és un restaurant amb una estrella Michelin, prop d’Olot.
Vull puntualitzar que vaig anar al Disfrutar ** -en breus caurà crítica- poc temps abans de Ca l’Enric. El llistó estava alt tot i la diferència en la lliga a la que juguen, enfocament, preu i ciutat dels dos llocs. Veient-ho ara, me n’adono que irracionalment vaig estar en certa manera comparant-los. Bé, no era una ponderació com a tal; poques coses pots calibrar-les en base a un Disfrutar -o a un Dos Palillos, per exemple- sense que el comparat en surti malparat en la majoria d’aspectes. El fet és que el record gastronòmic de qualitat més im…»
+ LLEGIR RESSENYA COMPLETA